kan nån..?

typ ta åh säga till mig exakt hur mkt problem man kan ha med sin kropp när man är gravid..

Ja har fått så satans ont i höger hand, lederna, de gör förbannat ont. Strålar upp i armen ibland. Vaknade t om i natt av den smärtan... Nån som vet vad man kan göra?

De bara strålar och gör ont när ja ska böja fingrarna... svullen är ja me!

Fy faan.

Ja känner att ja kommer bli som en helt ny människa när ungen klämts ut. För... ja kommer helt enkelt må bra! Kanske max på sin höjd en huvudvärk pga sömnbristen...

Men inge problem med magen, illa mående, svullna händer, fötter och ben.... ja känner redan hur mkt ja längtar dit!


En sak... som ja tänkt på nu. De va sist ja va på förlossningen och läkaren undersökte mig, Så frågade hon en jädra fråga som ja grubblar på än.
Hon frågade mig om ja hade sökt läkar hjälp även om ja inte vart gravid(hon menade om ja hade haft samma symtom som då när ja åkt in)


Hm...ja har tänkt på de där. För de första skulle ja garanterat bli rädd för mig själv om ja hade haft sammandragningar så de gjorde ont om ja INTE vart gravid.

För de andra om ja hade haft ont i magen bara och inte vart gravid så hade ja avvaktat nån vecka. Nu va de ju så att ja va rädd att ja skulle börjat öppnat mig och ja skulle föda och att de va nå fel me bebis. Därför åkte ja in.

Så varför frågade hon mig den korkade frågan? Ja får inte ihop de....

Nån som kan förstå varför hon frågade mig de?

Nej nu orkar ja inte blogga me, handen gör såå ont!

Hej me er!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0