gravidlista

Hittade en trevlig lista på en gravidblogg, tänkte också dela med mig =)

Jag fick reda på att jag var gravid: 7 mars 2011
Såhär fick jag reda på det: Gjorde ett test?
Detta gjorde jag efter att jag fått beskedet: Ringde Carro :) Ja och visade stoffe först så klart..
Jag tror det kommer att bli: tror de blir en pojk, men hoppas på en tjej :)
Det här undviker jag att äta och dricka: sprit...
Lukter som jag inte klarade av i början: stoffes svett doft, och min parfym.. (ny inköpt dessutom)
Följande små egenheter har jag fått: hmm... humörsvägningar, konstiga sug på saker och ting..
Första gången det rörde sig i magen: Kände det första kittlet runt V.12 (moderkakan i bakvägg)
Första gången det började sparka ordentligt: tror de va runt v 18/19
Såhär kändes de första sparkarna: Underbart ♥
Musik jag spelar för bebisen i magen: Inget? Eller ja, godnatt visor..
Magen började synas: runt v 13-14?
Såhär kände jag vid ultraljudet: Lycka ♥
Första gången jag fick höra barnets hjärtljud kändes det: Underbart, att min bebis lever... ♥

De första mammakläderna var: Mammaleggings...
Mina favoritmammakläder: Min gravid mamma  tröjja..
Gravidkilon: Alldeles för många.....15 kg.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0