Go söndag..

hade de riktigt mys i sängen imorse, åååh så mysigt!

ja nu pratar jag inte om att jag hade de mys me min karl, nej nej.

Kurre är min nya mys kompis. Han är oerhört mysig på mornarna. Han ska ligga nära och han ska verkligen gosa.
Han la sig mellan mig och stoffe på min arm, och så låg han där på rygg och ville bli kliad på magen. Mys katt de där.

Jag har funderat, våra katter är ju vääldigt speciella. Dom är för de mesta rädda för allt nytt. Kommer de nån på besök så sticker båda katterna och kommer fram när besöket åkt hem.
Siri är t om rädd ibland för Stoffe..? skum katt? Jaaa...

men iaf så hur ska de bli när bebis kommer? Ja är så rädd att katterna ska sticka och aldrig mer komma tillbaks..? Menar bebisen kommer ju att skrika. Och föra oljud. Och katterna kommer väl tro att de är nåt besök som aldrig åker hem..

Hur har de vart för er som skaffat barn och har katt?


Nå ja..

Idag då? Va händer... ja inte mkt alls. Mulet väder är de ute, riktigt höst väder :p
Nu ska ja ta och göra lite frulle bulle! Sen får vi se va dagen har att erbjuda...!

Heej!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0