Fulleröhandeln.

Åh, de är verkligen en affär jag ÄLSKAR. Ja älskar allt dom har där inne, synd att de ska kosta så jädra mkt :/ Men ni ska se hur mkt dom har för bara en trädgård, jag vart heelt kär i en damm dom byggt upp i butiken. En sån vill ja ha nästa sommar... gud va mysigt!

Men... lite fattigare blev jag iaf.

På detta:



Ljus hållare i fattigmanssilver, ja har blivit som besatt av saker i fattigmanssivler. De är så fint. Längtar tills julen då de brukar komma in massa sånt i buktikerna!
Så här ser dom ut tända:



Mys faktor på höög nivå.

Detta köpte ja me:


Doft ljus med fat.


Ett rosa ljus... fatet hade jag redan hemma.



Sen fick jag detta fina hjärta av mitt fina hjärta...Så gullig min älskling kan va ibland.




Ja, de va väl allt... Jo...när vi va hem till mamma så väntade denna fina overall till bebis:


Precis den jag ville ha :)


nu, ska ja bara njtuta av alla tända ljus som lyser upp vardagsrummet...

Jag älskar ljus. Jag älskar hösten.


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0