de är över nu...

ja snart så.

Ska strax hoppa i säng. Har så ont i magen :s få se hur denna natt ser ut då...

Tittar just nu på efterlyst.

Jag kan bara inte förstå en grej. Handlade nyss om en tjej från Uppsala som blev våldtagen i somras. Och de finns absolut inga som helst ursäkter för att bli de. De är sinnes sjukt av kille att göra de.

Men...

Tjejen som blev de hade tydligen redan från början känt sig förföljd av denna kille inne på krogen. Och när hon skulle gå så drog han iväg henne en bra bit från krogen och våldtog henne.
hon hade tydligen också sagt att hennes vänner märkte att han följde efter henne inne på krogen.

Men jag har då en fundering. Om både hon och vänner märker de. Varför släpper vännerna iväg henne ensam då..?

Aldrig i mitt liv att om min kompis säger till mig att nån följer efter henne att ja lämnar henne under uppsikt förräns hon är hemma typ :/ Jag förstår inte...

Inte för att ja tycker de är hennes fel eller hennes vänner, absolut inte.

Men dom kanske inte va i sitt sinnes fulla bruk om man säger så :P

Nej, nu vill ryggen sova.

God natt alla mina fina läsare!

Avtryck
Postat av: Nadia

Jag & en tjejkompis satt igår kväll & disskuterade exakt samma sak. Varför följa med en bra bit bort utan att ens skrika eller göra något, för att sedan kunna gå därifrån? Wierd.. Hmm.. Hur mår du nu? Vad sägs om en fika nästa vecka? Om du orkar ta dig ner på stan :)

2011-09-22 @ 09:03:36
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0