De är inte lätt....

Herregud.

Kom bara på nyss att jag saknar en person i mitt liv, ja saknar han enormt mkt. Vi hade så fruktansvärt kul när vi va små och sommaren 2008. Den va bäst. Jag hade så kul med dom två bästa i mitt liv då.

Mina vänner jag talar om Johan.

Han må va lite udda, men vi har alltid sjukt kul ihop. Nu bor han inte i Uppsala längre, så ja kan inte träffa han när jag vill. De bästa för hans hälsa va att flytta, men jag saknar han sjuukt mkt alltså.

Min tok Johan.



Som små roade vi oss att vara i vår verkastad och garag och skita ner oss så mkt som vi bara kunde :p Sen att tävla om vem som kunde cykla fortast va oxå en av favorit aktiviteterna.





Sommaren 2008. Sommar. fest. och bara så häftigt roligt!




Kom hem nu så man får umgås me dig. Snart har du en liten kusin som du ska underhålla me. Glöm inte de!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0