bebis..

jisses va ja längtar efter bebis nu. Vill bara ha ut h*n...

Efter besöket på gränby, bauhaus och elgiganten så blev trycket mot revbenen värre, gör skit ont nu när h*n ska trycka och ha sig...

trött som tusan är jag me. De tar på krafterna som faasiken att röra på sig om dagarna, de känns som att jag skulle jobbat i 12 timmar i sträck ungefär. Me va sjutton ja har bara gått om kring i typ 1,5 timme sammanlagt. usch ja.

Ska de va så här?

Och ja bara förbereder mig på att de kommer bli värre nu de sista veckorna. Huujeda mig!

Imorrn om jag får tid/orkar så ska den där BB väskan packas. Lika skönt att ha den gjord iaf, om de kommer hända nåt. Men bara för att ja kommer packa den nu så kommer ja säkertligen gå över tiden 2 veckor. Kul? Eh... nej!

Nu orkar ja inge mer. Nu blir de en dejt in på mitt nya hak: http://www.betapet.se

De är där de händer och framför allt. De är beroende framkallande.

God natt på er!


Avtryck
Postat av: Sophie

svar: Nej, det har inte blivit någon operation ännu. Jag valde att vänta för att vi då visste att vi skulle ha ett till barn och de vart ju tidigare än beräknat så de va lika bra att jag väntade. Siktar på en operation typ 2013 :)

2011-09-30 @ 21:45:57
URL: http://sophiehs.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0