Äntligen hemma.

och ja är så sluut. Sammandragningarna håller på som in åt faaan nu. Har ont i magen me, de fick ja efter BM klämde och böka på min mage.
Ja ska lägga mig och vila efter de här inlägget.


Iaf, kursen gick ju bra. Rätt intressant, men den där barnmorskan som håller i kursen har fullkomligt skrämt upp mig. Nån epidural kommer inte i närheten av min kropp kan ja säga! Hur ont ja än har så.. NEJ.

Anledning? Jaa, för de första så kan de bedöva så man inte känner när man ska krysta. Sen ökar de chansen till man får bli tagen me sugklocka. Och de.. är de sista ja vill! Över min döda kropp att en sugklocka kommer i närheten av mig.

Så nej till de.

Så besöket hos min BM då.

Blodtryck: 130/65

SF: 30

HB: 123

Bebis: FIXERAD!


Men iaf. Så idag talade jag om för min BM att jag INTE tänker amma, och vilken reaktion och blick man fick. Hade dock inte förväntat mig någon annan reaktion så.
Men iaf så säger min BM att då tills v37 så måste ja tänkt ut om jag då vill ha bebisen på bröstet när den föds.
Jaha?
Så bara för att ja inte vill amma ska ja inte få mitt barn på bröstet?
Visst ja vet att bebisar söker sig på en gång till brösten men endå.
Aldrig.
De går ja inte me på.
Jag SKA/VILL ha mitt barn på bröstet.
Varför sa hon så?

Är de nå sånt här straff för att man inte vill amma eller?

Ja begrep ingenting.

Skit vare samma.

Nu orkar ja inge mer. De gör för ont.

Vila.


hej.


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0