äckligt men ack så roligt...

nu så va man hemma igen... maten va suverän goood! :) Tack svärmor!


ja måste berätta nåt roligt, ja men de va kul. Ja skratta som bara den :p men äckligt va de me :p

haha.

Stoffe skulle pussa på mig, eller ja snarare hångla eller va han kallar de, så precis när han gapar för att greppa tag i min mun med sin, så heelt omedvetet så kommer de upp världens rap från mig rakt i hans mun. HAHAHAHAH.

Jäävlar va ja garva.. han va dock inte lika road. Men de är tur att vi vart tillsammans ett tag nu så ingen större skada skedd :P

Tänk att så lite kan göra en så glad! :P


Avtryck
Postat av: Maria

Haha sånna rapar hade jag också när jag va på tjocken. Dom kom helt utan förvarning och tog alla med storm! ;-) Speciellt i kön på affären eller på något annat olämpligt ställe/tillfälle. Asroligt i efterhand dock ^^

2011-09-11 @ 20:25:25
URL: http://mylifeasiloveit.wordpress.com

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0