<3 mitt hjärta.

hittade just detta mail bland alla mina mail...

de måste nog va de finaste och gulligaste jag någonsin fått av en kärlek :)



Jag älskar dig!


Första gången jag såg dig du satt där och lyste som en slipad diamant
Du gav mig drömmar om nätterna och fantasier och tankar om att det skulle bli vi en dag.
Och den dagen kom, drömmar fantasier och tankar gick i uppfyllelse
och jag började känna kärlek från top till tå och ett liv att leva.

Min kärlek till dig Marina Eriksson är så enormt stort att ord inte skulle räcka till att beskriva känslorna till dig. Jag vet att du har haft ett tufft liv med sorg svek och hat det känns väldigt tragiskt, men jag hoppas ja ska kunna ge dig ett liv med kärlek, hopp och tro att vår kärlek förblir evig med varandra. Jag vill ju liksom kunna vakna på morgonen och det första ja vill se är ditt underbara ansikte och sen se dig skratta se dig le:)
Jag ska även stötta dig när mörka moln kommer men jag kommer även va med dig när solen tittar fram. hoppas du verkligen förstår hur mycket du betyder för mig och att jag vill leva mitt liv med dig skaffa barn och göra oss en framtid med varandra.
Du är mitt livs stora kärlek och jag kommer aldrig och svika dig. Du är min nu och föralltid

Älskar dig Marina Eriksson
Mvh Christoffer Eriksson.....





Min kärlek, bara min.

Jag älskar dig!
och de är nu vår framtid börjar på rikigt, så fort bebis är ute!


Avtryck
Postat av: ida

awww, min bror kan han!

2011-09-02 @ 02:32:16

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0