11-09-21

vaknade av att en braig vän ringde mig.

Som jag saknat att pratat me henne, saknar henne överhuvudtaget. Va allt för längesen jag träffade henne, rättare sagt 2 år sen? :(
Hon bor i Kiruna så de är lite svårt att träffa henne ofta, är inte direkt miljonär så man kan flyga jämt...
har känt henne sen 10 år tillbaks nu, och bästa av allt är att hon också är gravid nu me sitt första barn, hon är bara två veckor efter mig. Wohooo!

De bästa me henne är att jag vet att hon förstår mig nu hur jag mår och hur jobbigt jag har de.

usch va ja saknar henne... !

jaha va ska man göra idag då? Inte ett skit. Eller jo, ska försöka plocka undan lite och tvätta lite tänkte jag. Stora planer man har om dagarna liksom.

Ja håller på att bli galen av att bara gå hemma nu och inte göra nånting, hjärnan vill göra massvis. Men inte kroppen, den säger ifrån. :(
Igår när jag gick på stan en stund så höll ja på att avlida av smärta. De gjorde såå ont!
Lika så inatt, hade såna jäädra förvärkar, trodde jag skulle dö. Men som tur va så släppte dom sen. Sköönt.

Nej, nu blir de frulle.

Hörs sen.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0