Läkar besök

så ja nu har vi kollat upp herr Sigge.

115:- fick jag betala för att veta att de är kolik han har.

Hans blod värde och urinvärde såg fint ut. Läkaren sa att de är väldigt ovanligt att han skulle ha urinvägsinfektion då de är väldigt ovanligt hos pojkar. Men han ville va säker så dom tog ett test på han. Skönt att få de bekräftat att de inte va nå större fel på han.

Men får han feber och blir sämre måste vi ringa igen.

Så när läkaren frågade mig hur de va me Sigge idag så ja, Sigge ger ifrån sig världens leende och börjar prata på som bara den...Ja, inga större fel på han idag inte :P

men men... de är bara att le och se glad ut, dom säger ju att koliken ger me sig efter 3 månader. Men hur räknar dom de på han då? Från att han är född eller då han skulle va född? Eftersom han är 5 veckor för tidig....

Äh, bara hantera situationen som ett proffs!

Sen va de så "kul" när vi kom in till stan så ser vi hur de bolmar ut rök från Lindvalls kaffe, de brann som bara den!
Så stoffe släppte av oss en bit ifrån så vi va tvugna att gå förbi Lindvalls kaffe, vi va tvugna att gå genom en del rök för att komma förbi. Väldigt hälsosamt må ja säga!

Men jag va först på plats :p före nyheterna och radio :p haha! T om före brandbilarna...

Nu ska ja pyssla lite här hemma me smått åh gott. Måste passa på medans Sigge sover...

Avtryck
Postat av: Nadia

GULP! Nej, det har jag inte. Revbenen har jag ont i för bebis verkar ha missuppfattat vart han ska ut & försöker ta sig ut därifrån och bäcken har jag bara antagit att man har ont nu såhär mot slutet?

Hur som helst så är min BM totalt VÄRDELÖS så där måste man ligga i backen innan det händer något, och i och för sig var jag upp på Akis förra veckan och nämnde det lite smått & vart klämd & känd på av olika läkare - men inte sa dom något då inte?



Ibland träffar man världens underbaraste läkare/barnmorskor där, men 90 % av gångerna gör man det inte, vilket gör att man tyvär tappar tilliten.. Iaf jag - så jag åker upp igen om det skulle bli värre..

2011-12-15 @ 14:14:11
URL: http://nadiaskriver.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0