Jääävla spökerier...

usch va less ja är nu på de som finns i vårt hus men inte syns.

De är så man vill flytta härifrån...Men frågan är mer då, är de huset eller mig dom vill spöka för :P

Jag tänker inte ens berätta för er vad som händer, ni kommer ju tro att man är psyk sjuk. Och ja den frågan har ja börjat ställa mig själv om ja håller på att bli tokig på riktigt :P
Eftersom de bara jag i detta hus som märker detta...
Skulle va ett perfekt hus att spela in en skräck film i :P

I alla fall så har Sigge sovit kanon bra i natt, inge skrik alls. Bara lite missnöjd igår kväll.

Måste bara berätta för er att den senaste veckan så har vår katt Siri blivit mkt märklig.
Han följer me mig vart jag än går, går jag ut och röker- sitter han i fönstret och kollar på mig. Ligger jag i soffan är han med mig, går jag på toa så är han med mig.
Han är väldigt mån om att "vakta" sigge om nätterna, ligger jämt rätt nära han och vaktar.
Ni som har katt och precis fått barn har era katter vart så mot era bebisar?

Inte för att Siri verkar deprimerad eller så eller känner sig bortglömd, ne ne han vill bara va nära en och hålla koll på vart jag och Sigge är.

Hm.

Nu blir de morron kaffe och morron cigg och ringa Stoffe och babbla!


God morgon på er!


Avtryck
Postat av: Kelly

Kom igen nu BERÄTTA jag vill höra :D

2011-12-16 @ 09:10:46
URL: http://kellycresswell.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0