home sweet home...

nu va man hemma igen, sköööönt.

Aldrig mer att jag åker nånstans med Sigge om jag har ett läkar besök.

Han va SÅ grinig, skrek konstant under hela mitt besök, hörde knappt va gyn tanten sa, fick avstå att göra en undersökning pga han. Dessutom ville tanten knappt ge mig p piller, för att HON tyckte jag vägde för mkt... öööö? Jag har precis fått barn och inte hunnit gått ner allt?? Idiot.

Men jag fick dom till slut efte rmkt om och men....

Och eftersom sigge skrek så jävligt där inne så trodde jag han va hungrig så ja försökte ge han mat efter besöket, nu är de så att min grin olle har väldigt sårt för att äta på offentliga ställen, hemma hos andra går bra, men ute eller på offentliga platser de går inte så bra.
SÅ han va inte så samarbetsvillig den herrn, men fick i han lite mat iaf, men sen kom de....en kastspya rakt över sin body. Grejt. Så den vart smacksur, och ja hade självklrt ingen ny me mig.....suck.

Sen, när vi klev på bussen från akademiska- knäpptyst och tvärslockna han.

tack.

Jag hade velar gjort en undersökning men men de får vänta tills jag har barnvakt, inte för att ja har några problem men.

Nu har han precis fått mat, rena/torra kläder, ny blöja och nu sover han nästan.

Jag ska passa på att äta nu innan han vill vara vaken!

Tjing!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0