för mycket hormoner

...usch.

Sen jag fick Sigge och slutade va gravid så bara sa de "POFF" i facet. Alla hormoner i kroppen bara exploderade och alla finnar jag skulle fått under de 8 månaderna ja va gravid kom på en gång och har sedan dess fortsatt.

Herregud.

De ser ut som jag blivit skjutit i ansiktet eller fått spetälska. Jag går inte ut utan foundation längre, inte ens om jag så bara ska ta en promenad här ute på landet.

De är sjukt. Jag har aldrig haft så här mkt finnar, just nu är de väl 7 st STORA som sitter i nyllet, 5 st nere vid hakan och 1 vid näsan/ögat och en mitt i pannan.
Usch. de är så man skäms.
Och min rygg, den är rena rama skott tavlan! Men de är inte lika farligt för de är inger man ser direkt. Men dom är så stora en del att de gör fan skit ont när tröjan/bh:n ligger emot.

Men nu jädrar ska jag köra sten hårt med ansikts rengörning och skit, och hoppas att dom aldrig hinner blomma ut.
Och ännu värre lär de väl bli nu när jag ska börja me p-piller igen, då blir de ytterligare lite hormoner i kroppen.

Nån som har nå bra tips MOT finnar?

Nej nu ska ja se klart Pelle svanslös julkalender och sen sova!


Avtryck
Postat av: sophie

Du kommer aldrig bli av med dem om du använder foundation hela tiden, det gör det bara värre.. Sen när du väl ska göra något speciellt och vill ha foundation så se till att ha rena penslar (eller vad du nu använder för att applicera med), har du orena verktyg så blir det värre ändå..



Jag har inga finnar, men när jag hade så försökte jag så ofta som det bara gick att gå utan make och lufta ansiktet så ofta som möjligt!

2011-12-03 @ 23:35:51
URL: http://sophiehs.blogg.se/

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0