100 år..

100 år.

13 år och 8 månader av saknad.

Idag hyllar vi att min farfar skulle fyllt 100 år.

För 13 år sen och 8 månader lämnade han vår jord, men han ska inte tro att han inte är saknad för de är han. I alla fall av mig!

Tänk om man kunde få vrida tillbaks tiden bara...

Önksar att han skulle fått träffat Sigge och Stoffe, han skulle ha gillat dom båda.



Mamma och farfar på farmors begravning 1987 ?

Jag skickar en STOR tanke till min farfar dag iaf.


Jaha? Idag då? Vad göra? Jag ska måla klart min hylla iaf, sen ska den UPP.
Stoffe är och jobbar och jag och sigge får roa oss själva...Just nu sover han och jag smaskar i mig godiset frånigår :p HÖHÖ :p vilken frukost....

Nej dax att göra nytta innan han vaknar.


Heejpa!


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0