söndag

söndag den 14 e agusti... och man får välk hylla världens finaste vän som fyller 26!! GRATTIS min plutt!

synd att man inte kan komma och gratta dig :(

Idag är de söndag och ja är så satans trött, ont i magen har ja me. Vette fan varför... ? Kom på tidigt imorse att bebis inte va lika aktiv igår kväll/natt... så nu måste ja försöka få igång h*n..

så de är ett av dagens planer, nästa plan är att städa....fy faan så roligt. men de ser ju ut me som sju svåra år här hemma. Och vem får städa? jo jag.

Sen att man har foglossning, ont i magen, och är sjukt trött de spelar ingen roll. Hemmet blir inte städat för de.

Min karl har ja satt i arbete att försöka få bort den där jäävla vidriga lukten, ja blir så förbannad på den och mår bara illa av den!

Så de kan han gott roa sig me, för de är inge ja tänker göra... En annan plan är att ta sig till svärmor för att hämta ett papper som e mitt, innan hon drar till Grekland imorrn i två veckor... fusk!

Nu ska ja roa mig me att äta nåt och läsa lite bloggar...

Hej svejs.

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0