söndag kväll

...och ja som ni såg i ett tidigare inlägg så är de mys här me ljus tända. De luktar ljuuvligt.

Huset är städat och klart, de vart en riktig stor städning, soffan byttes plats, golven torkade, allt är dammat, gardiner är bytta... och tro´t eller ej, men ja fick hjälp av min älskling...

Tack mitt gull.

Ja fick så satans sammandragningar och ont så java tvungen att lägga mig en stund. Inte alls skönt.

Nu är man ny duschad och myser i soffan, ska snart ta fram lite små godis och krypa nära min älskling och mysa lite...


Imorrn är de jobb igen.. tjohoo. Måndag. fy fan.

Men snart så... snart kommer ja va ledig lääääänge. Och ja längtar faktiskt dit.

Längtar efter min bebis oerhört nu.

Men men go natt på er alla! :)

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0