Min grav hittils.


När fick du reda på att du var gravid? 7 mars , 2011
Var bebisen planerad? Njaa....
Mår du illa mycket?Inte nu. Men i början gjorde jag de, fram till v 12 ungefär 
Hur har ditt hår blivit? Slitet, skitit fort, tappar mkt hår.
Har du mycket halsbränna? JO tack.
Vad tycker du inte om för mat? Hm..inget va ja kommer på så här.
Vad gillar du för mat? Kött..söta frukter.. korv.
När kände du bebisens första sparkar? I vecka 17-18 tror ja.
Har du haft förvärkar? Ja några...
Är du ofta orolig? Jaa ständigt.
Samlar du på gravidtidningar och böcker? Inte samlar men ja har en del.
Sparkar bebisen mycket? haha ja. H*n vill nog mest ha uppmärksamhet :P

Några bristningar? Nej inte än *peppar peppar*
Blödde du nångång? Nää..
Lever du på som vanligt? Nej? Är trött, har ont, foglossning, känner mig fet och tung. Ont i ryggen..
Hur gammal va du när du blev gravid? 26.
Hur tog dina föräldrar det? Mamma blev jätte glad, hon håller på att köpa upp hela br leksaker och hela h&m´s bebis avdelning :p haha..Pappa vet ja inte?
Hur tog din partner det?Han första reaktion va att de va nå fel på testet! Sen sa han "jag ska inte va pappa ledig"
Vart bodde ni?
I Läby..
Har du gått upp mycket i vikt? jo tack..10 kg redan :s mest för att ja äter så jädra mkt :s dock alldeles för mkt onyttigt.


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0