Kens Pizza i Uppsala

dom e ju nästan lika korkade som mcdonalds.

Detta va för ett tag sen men ja kom på de nu att de hade hänt :p

Vi skulle beställa pizza därifrån.

så jag ringer

Minns dock inte va min karl skulle ha för pizza men, jag iaf skulle ha en kebab rulle utan fefferoni...

Jag- Hejsan, jag skulle vilja beställa en (och så stoffes pizza) och en kebab rulle.

Pizza killen- ......en kebab rulle...(skriver ner) Var de bra så?

Jag- Nej de ska inte vara nån fefferoni i kebab rullen.

Pizza killen- vad är de för nåt?

Jag- äh, de va inge.


Vad är de för pizza kille som inte vet vad fefferoni är???
De är tur att kens pizza har sjukt goda pizzor...


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0