go morrn....

ja eller lunch om ni hellre vill kalla de så.

sov som en stock inatt.

Men vaknade imorse dock utav sammandragningar. Aj aj aj.

de gjorde ont, men ja lyckades somna om så. Och sen va dom borta...

Gick ner och la mig i soffan och då slog de mig att ja inte hade kännt bebis röra sig sen igår kväll.

Så ja försökte puffa på h*n , men nee ingen reaktion...

Nehe, så ja började smeka magen och ropa på bebis och började prata me bebisen, då... helt plötsligt fick jag mig en spark, en stark en. Men de va bara en. Ska se om ja får nån reaktion nu när ja snart ska dricka mitt is vatten :) då brukar h*n reagera..

Jaha annars idag då? Jobb då... börjar 15:45- 22... sköönt. De är mkt skönare att jobba kväll än dag.

Men först innan ja gör nåt annat så ska ja dricka mitt morron kaffe. ja vi hade ström avbrott här för en stund sen så de gick ju inte att göra kaffe då.....

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0