funderar...

jag är då en riktig funderare, speciellt om ja bara ligger hemma och inte gör nånting. som idag...

Ja funderar mkt...

Som min vän Ida brukar säga, "du tänker på allt och för mkt" haha. Ajjemen!

som idag har ja funderat på hur mycket man har förändrats på bara några år. För två år sen hade jag inte en plan på att bo i hus med världens bästa kille och sitta här två år senare och va gravid.

Jag va ju singel och levde livet. Och jag älskade det då... visst vissa stunder va de väl tråkigt men va fan.
Jag minns att jag då för två år sen fick en fråga av en vän till mig, frågan var om jag kunde tänka mig då att ligga me en kille som hade sambo och barn?

Mitt svar då va: absolut! Varför inte? Jag va ju singel och jag skiter väl i killens liv...

Men idag... då slog de mig att jag tänkte så då. Och idag skulle svaret va: Tvär nej! Aldrig. De är ju inte bara killens sambos liv som rasar utan även barnens. Ett barn som kanske inte längre får bo me sin mamma och pappa tillsammans. Och skulle jag då vilja vara länken till de? Neeej.
Även om jag vore singel nu så hade jag tänkt så..

Menar skulle Stoffe sticka iväg och va otrogen mot mig så hade ju hela mitt liv rasat och vårt barn skulle inte få växa upp med sina föräldrar tillsammans.

Så de är rätt sjukt hur mkt man kan förändras och mogna till på så kort tid.

Och de där me att mogna, nu för tiden när jag är hemma så står radion och går och på radion är de P4 Uppland... (??)
Att tv´n står på under dagen händer inte ofta.
Inte för att ja lyssnar så noga på va dom pratar om på radion, men ja hör vissa grejer.

Hjälp!

Ja börjar verkligen att börja samla in pensionärs poäng nu. Eller... ja börjar bli som min mamma! Snart lämnar jag väl datan med och sitter vid köksbordet och läser korsord och lyssnar på radion. Som min mamma.

Nej händer det då... då måste jag göra nåt åt livet!

Och nu ska ja försöka göra nåt åt hemmet här, skulle behövas dammsuga. Men ja orkar inte. Fogarna är korkade!

Hm....

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0