PMS monstret har talat!!


PMS monstret har tänkt till: 

Förut var de så att typ ALLA gav sigge uppmärksamhet(alltså innan Alfred kom)
Sigge fick så mkt. Kärlek och saker.
Inte för att ja vet varför? Men nu är de inte längre många som verkar ha "tid" för att umgås me Sigge 😔

Visst jag fattar att folk jobbar, folk har ett eget liv me. Men... Att skicka ett grattis när han fyller år? Eller att ens tänka en liten tanke på han på hans födelsedag? Är de för mkt begärt? 
Ja blir på ren svenska irriterad. de ska hela tiden vara JAG som ska hålla kontakten. När man hör av sig och inte får svar på saker åh ting så blir man irriterad. 
Då skiter ja it! 
Men min son är ingen leksak som man kan leka me och sen skita i när de är inte är roligt längre.

Idag har har jag PMS. Och är lite känsligare än vanligt.

Att veta att Sigge inte är lika "rolig" längre för folk gör fan ont i mig. 
Och inte bara de. Denna syskon svartsjuka som finns mellan sigge och alfred. Att behöva säga till
Sigge att inte va fööör på Alfred(de är inget alfred gillar) gör också ont i mig. Speciellt den blicken man får av Sigge. De är så hjärtskärande när man ser hans ledsna/besvikna/sårade ögon, men eftersom alfred inte kan försvara sig så måste jag säga åt Sigge. 
Ååååh! att va mamma med mycke hormoner är fan inte lätt!! 😢



Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0