Jag vill bara gråta så less jag är!

 
ärligt talat va FAAAAAAN!
 
Nu är Sigge sjuk- IGEN..
 
Detta är 3e gången på 4 månader som han är JÄTTE sjuk. Jag tycker så synd om han. Jag kan nog lätt räkna på en hand antalet veckor han vart på dagis denna termin.
Så fort han går dit blir han jättesjuk.
 
Nu ikväll va febern på 39,4. Hostar, snorar som fan , ögoninfektion och rödflammig på kroppen. Imorrn ska jag ringa läkaren. Nu får de fan va nog.
Sist han va så här va ju 3 veckor sedan. Då fick han kåvepenin, men han klarar inte av att ta de i flytande form. Han spyr bara upp de.
Och tabletter kommer aldrig gå.
Varför finns inte kåvepenin som suppar som man för in i rumpan till barn???
 
Jag tycker så synd om han som inte får va frisk längre, han blir ju tvär dålig och ligger däckad. Hur kul kan de va för han. Han vill ju leka.
Sen dessutom ska vi till öron, näsa hals på tisdag.
han tajmar in detta bra då me att va sjuk. Vi har bara väntat på denna tid i över 2 månader.
:(
Jag tycker så synd om han så jag vill gråta!
De är inte roligt att se han så här :(
Älskade unge!
 
 
Hoppas att läkaren kan hjälpa oss imorrn.
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0