Sjuk!

Min "lilla" guldklimp Alfred är så förkyld! 
Jätte snorig och hostar som en tok :( 

Sigge däremot är mkt bättre! Visst snoret rinner men idag är/har han varit feberfri! Tjohoo!

Men så klart så smittade han ju lillebror :( kommer inte bli mkt sömn inatt! Varken för mig eller Alfred! 
Han vaknar ju varenda gång han hostar eftersom nappen flyger ut då! Och han hostar ju bra mkt så... Men inge feber. Än iaf! Hoppas han slipper! 


Idag hemma hos mormor. Jag bara orkade inte sitta hemma i mitt kaos hus med två snoriga barn man måste underhålla. Så vi drog hem till mormor.
Där bakade vi bullar. Som vi(läs jag och sigge) åt massor av sen ;) 
Så goda! 
Sen bjöd mamma på mat och sen åkte vi hem! :)
Sigge väntade heeela dagen på
Sin morbror att han skulle komma hem. Och lycka sen då för han när morbror Tobias äntligen kom hem! Dessvärre vart de ungefär när vi skulle åka hem. Och han vart såå ledsen då när han inte fick va me i garaget och "mecka" med bilen! 
Gullunge!

Nu ska jag passa på att försöka få sömn, Alfred sover!
Tjing! 


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0