Kärlek!

Jag är så kär i min nya matta som jag fyndade igår på en loppis.
80 pix liksom!
Passa perfekt i min farstu! 
Hela min farstu älskar jag. 

T om mina pelargoner gillar farstun.
Min alldeles egen odlade pelargon är på g upp.
Men de lär nog ta ett braaaa tag innan de blir en riktig pelargon med blommor åh allt.
Får hoppas att den tagit sig bra tills hösten så den inte dör i vinter.

Idag är det perfekt väder. Så underbar med sol ibland och moln. Och inte för varmt! 
Precis så här kan de få va hela sommaren tack!

Snaaart blommar även min favorit blomma!
Som jag heelt glömt bort nu va den heter!
Minnesförlust! Men gott som fan luktar den! 

Nu- klippa gräs. 
Vi har som en natur tomt, som stoffe säger ;)








Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0