11 månader.

Alltså
De går ju sjukt fort de här.
Min Alfred är idag 11 månader. 
Endast 1 månad kvar tills han blir 1!!
Hur sjukt!? Han kom ju nyss.
Från att Sigge kom tills han blev 1 tyckte jag kändes som en eeeeevighet!!!
 Nu har de bara sagt Swooosch! Så är han snart 1! 
Ja vill seriöst inte. Dom
Växer upp alldeles för
Fort!

Tur att vi har många mysiga år kvar tillsammans! Man njuter varje dag med dom!
Med sigge längtade man bara tills han skulle börja gå. Nu gör jag det inte.
Alfred kommer va den här ungen som ska klättra och va ÖVERALLT!
En sån unge ingen vill ha i sitt hem😂
För han kommer riva huset på 2 min! 
Börja prata får han gärna göra, men inte gå, inte än iaf 😆

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0