varför förstår hon inte mig?

 
att jag och en läkare inte talar samma språk, de visste ja redan.
men denna läkare och jag förstår inte alls varandra.
 
Hon tycker att jag, trots mitt JÄTTE låga B12 värde, foglossning och ont i magen ska jobba deltid. Vilket är ca 2 timmar/dagen.
För att poängtera en sak, jag bor 3 mil utanför stan. Bussen går en gång i timmen.
Jag måste då åka 2 timmar innan ja börjar för att hinna lämna Sigge på dagis.
 
Vilket då inte alls blir nå "jobba" i två timmar, då kommer jag få hålla i gång ca 5-6 timmar innan jag ens kommit hem för att vila!
 
Tror hon på allvar att min kropp pallar de?
Nej.
 
Men nu vart jag sjukskirven på heltid i två veckor. Efter de kommer jag gå till en annan läkare. En som faktiskt förstår mig.
Jag tänker inte riskera min bebis liv för den nollan.
 
dessutom är de enda denna läkare babblar om hur hårdaförsäkringskassan är, och visst jag vet att dom är hårda. men dom sjukskriver faktiskt folk för just detta.
 
läkaren sa så här jag citerar "hade du vart i v32 hade dom godkänt de, men nu är du bara i v 22"
Jaha.....? de är ju lika skadligt för barnet, om inte skadligare NU än i v 32. I vecka 32 kan du föda och barnet överlever, skulle min förlossning komma igång nu så klarar sig inte min bebis :/
 
Neh. byta läkare står som prio ett nu.
 
Nu- vila!!

Avtryck
Postat av: Hink Jord

Ställ en hink med jord under sängen!!

2013-09-09 @ 13:14:20

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0