nehepp...

 
 
alltså denna läkare jag träffade idag måste ju ha köpt sin läkar utbildning på blocket eller nåt.
 
Alla människor begriper väl endå att har man fått foglossning så är de inget som går över av sig själv? Förrens ungen är ute.....
de är liksom ingen förkylning vi pratar om.
 
Nå ja, jag vart iaf denna vecka helt sjukskriven, men sen skulle jag minsann få bli deltids sjukskriven.
 
Om jag knappt kan gå till vår buss som tar 10-15 min att gå till utan att inte få ont i fogarna och i magen, hur tänkte hon att jag skulle orka gå i 5 timmar ???
 
Tror hon att detta går över om en vecka?
 
nej, de är dags att leta upp en riktigt läkare. En läkare som förstår. Jag tänker iaf inte riskera mitt barns liv och hälsa för de här. För skulle ja jobba nu så kan jag lova att denna unge är ute om 3 veckor.
 
 
men iaf så såg  alla prover bra ut, järn, socker, och ja vet inte vad dom tog för nåt.
men urinprovet visade +2. Hade de vart +3 eller mer så hade dom gjort nåt, men nu skulle vi avvakta. Och de va inga äggvita nånting i urinet, så ingen havandeskapförgiftning. SKÖNT!
 
Jag hajja inte så mkt av vad hon mena med vad +2 betyder i urinet?
 
men men. nu ska vi se hur de hela artar sig!

Avtryck
Postat av: Sara

Jag kanske är flummig, som tror på akupunktur, men jag hittade denna och tänkte då på dig, som jag egentligen aldrig har träffat. ttp://foglossning.blogg.se/2013/june/akupunktur.html

Där står det om foglossning och akupunktur. Önskar dig allt gott. Lycka till med Sigge och bebbe nr2

2013-09-02 @ 19:59:27

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0