De stämmer inte...?

Nånting stämmer inte med kroppen.

Jag har i 3 dagar nu haft en konstig huvudvärk, ständigt trött. Mår illa, kissat mycket och ofta, väldigt ofta törstig/torr i munnen. Och.. Ont i magen väldigt ofta!

Jag fasar för havandeskapförgiftning! VILL INTE!!!

Men imorrn är de dax för ett läkar besök, så ja hoppas att den läkaren kommer sjukskriva mig helt. De går inte att jobba med denna smärta, jag kan inte längre gå längre sträckor utan att få jätte ont i magen.
:(

Jag mår för tillfället inge bra varken fysiskt eller psykiskt!
Allt de här tynger ner mit humör och allt. Jag känner mig ständigt nere, jag vill göra så mkt. Men kroppen säger nej!

:(

Nå ja. Hoppas de inte är nå havandeförgiftning iaf!

Nu- go natt!


Avtryck
Postat av: Anonym

Urinvägsinfektion ?

2013-09-02 @ 22:50:05

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0