Tungt beslut!

Jag och Stoffe hade ett långt samtal igår om Disa.
Disa är världens gosigaste, rätt lugn(när hon lägger den sidan till) . Men hon är som skrivit tidigare vääääldigt stressad!
Ständigt på jakt/vakt över att de kan finnas "nåt" hon kan jaga eller bita sönder.
Och nu har de blivit värre..... Hon har nu kommit på att när Sigge springer runt med sin gåbil så springer hon efter och "naggar" "biter"(löst)han i benen eller armarna!
Och där gick gränsen.
Visst går de väl att observera att dom båda, men man har faktiskt andra sysslor i huset än att ständigt hålla koll på dom eller dra me sig nån av dom överallt efter sig?!

Så vi har beslutat att Disas uppfödare får köpa tillbaks henne.
Vi har försökt med det mesta nu.
Och de skulle inte förvåna mig om hon kommer bli den exemplariska hunden då!
Kanske hon inte trivs hos oss? Kanske hon vill ha kompisar?

Svårt att veta. Men innan de händer nåt allvarligt mellan Sigge och Disa så. Och de är bra tungt.... Tro mig!
Min lilla lilla flicka :(


Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0