två saker!

 
de finns två saker jag minns lite extra den dagen(och timmarna innan jag skulle föda sigge)
 
De ena är att jag skickar ett sms till mamma när jag är på förlossningen. De stod "jag ska föda nu...."
 
och vet ni vad jag fick för svar. ett kort och enkelt "okey"
 
De va inte riktigt de svar jag ville ha men ;)
 
De andra smset jag skickade var till Ida.... där stod de "jag ska föda nu... ring stoffe"
 
vad fasiken skulle hon ringa han för? han va ju me mig.... och jag tror hon tänkte desamma.
 
Men dessa två sms minns jag så tydligt. och kommer nog aldrig glömma dom heller.
 
Dessvärre minns jag inte ett skvatt om vad jag skrev till min kompis Carro som skulle vart me mig. :/
 
Och när vi smsa så hade ja inte lika ont som när jag smsa mamma och ida.
 
men jag LOVAR carro att när nummer två ska ut, då jädrar är de DU som är me mig!
 
att föda barn gör jag aldrig mer om igen utan att ha nån me mig, stoffe och carro. !!
 
men lite kul att jag minns dom två smsen och inte carros sms!?

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0