lördag och jobb....

 
 
jo men visst sörrni, de är jobb helg för mig. vad jag tycker om de ska vi inte gå in på just nu! De tar vi en annan gång, i ett annat skede i livet.
 
Men men solen skiner och de är väl plus grader, tror jag?
 
Vår termomter sitter ju i solen så den står just nu på +16.
Och riktigt sååå varmt är de ju inte ute.
 
Idag har vi inte gjort många knop, eller jo man fick ju ta hand om disken, dammsuga och plocka av i köket. Allt för att svärmor + familj skulle komma hit för att fira Stoffe.
 
Ska jag behöva städa då? Hmm.. ska komma ihåg de där tills jag fyller.
 
Iaf så är sigge feber fri idag och inte så snorig. Tack åh lov! Snor på barn är inget jag direkt älskar........
 
Nu måste ja fixa mig innan de är dax att jobba!
 
heeeejpa!
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0