Ett brott har begåtts!

 
usch
 
som en blixt från himmlen så fick jag en jädra förkylning. snoret bara rinner, nyser nästan hela tiden, halsen gör ont och huvudet känns tungt... men jag är iaf feberfri. Så jag får stå ut att jobba en kväll till. Imorrn är jag iaf ledig!
 
Jag har en misstänkt till att hela stoffes familj ligger dödssjuka + jag... Han är ca 77 cm hög, har knappt nå hår men de lilla han har är ljust. Han har blåa ögon och har skor i storlek 21! Hans tal och dialekt härstammar nog från nån planet i yttrerymden, den är obegriplig.
Han börjar på S och slutar på igge!
 
Dom bacillerna han drar hem från dagis är fasiken dödliga för oss vuxna...
 
Usch i me alvedon och sen vila innan jobbet!
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0