barn nummer två...

 
de är nåt jag funderat på länge. Självklart så ska ju sigge få ha syskon, helst 3 st om ni frågar mig. Frågar ni min karl så blir de bara två barn.... men fråga inte han!
 
Men de som skrämmer mig så fruktansvärt är att tänk om ja får en gravid depp igen, tänk om ja kommer må så dåligt som jag gjorde me sigge i början? tänk om den bebisen också får kolik?
 
Visst har man haft hand om en Sigge så klarar man sig rätt bra, man är härdad... men jag är inte härdad av att få gravidtets depp och förlossnings depp igen. Och samtidigt ha hand om TVÅ barn....
 
och jag vet att ja kommer inte gilla att va gravid om jag får satans folossning igen.
 
och de är de ja hatar, att inte veta. Jag har ingen koll på hur de kommer bli. Jag måste ha koll på allt annat men de som inte går att ha koll på gör mig lite små weird.
 
men men....
 
de lär ju visa sig när och om barn nr två kommer......

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0