äntligen hemma...

 
så där ja.
 
nu har vi kommit hem, bytit ett x antal bajs blöjor. Dålig i magen är bara förnamnet på lill killen! Ätit nåt dåligt? Magsjuka? fler tänder på g? ja jag vet inte ja....
 
han äter ju bra? Verkar inte må dåligt annars.
 
Jag tänker inte berätta hur de gick på akademiska, vi va på återbesök på neurologen. Och jag är INTE nöjd! Så jävla förbannad på ren svenska är jag.
 
Och de är inget jag tänker ta här, dels för att de finns en del personer som läser min blogg som inte har nåt me de att göra. Jag vill inte att ni ska veta allt. Och dels för att slippa alla konstiga kommentarer att jag gnäller för mkt....
 
Om nån vill veta hur de gick. Fråga så kanske jag svarar er! Så kan vi ha den diskutionen då.
 
i alla fall snart så är Sigge också medlem i 10 kg klubben, precis som jag när han va nyfödd att lagom tills han blir 1,5 så kommer han väga 10 kg. Och så rätt ja hade!
 
nu blir han 1 år och 5 månader imorrn så om en månad är han lätt där!
 
usch så trött jag är nu, snart ska lill fisen sova middag och jag me.... Disa är me sin husse på hans jobb så.
 
nej nu ska han sussa och ja me!
 
Go natt ;)

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0