Saker jag ska göra när jag fått tillbaks min kropp.

 
 
  • ta upp saker från golvet utan att de är ett helt tränings pass

 

  • ut och gå, ta en lång promenad

 

  • STOR städa heeela huset.....
 
  • Åka till IKEA
 
  •  raka mig "överallt!"
 
  • Kliippa tå naglarna.
 
  • sätta på mig vilka kläder jag vill utan att se ut som en fet elefant.
 
  • Busa till max med Sigge.
 
  • bara njuuta av att få tillbaks sin egna kropp! Och mysa med bebisen!!!
 
Men framför allt, Sigge och jag ska leka och ha kul. Har så dåligt samvete som vart världens tråkigaste mamma som bara legat på soffan och inte orkat leka så mkt som han vill med han :(
Känns för jävligt tråkigt.
Och eftersom jag denna gång kommer försöka amma så kommer ju bebisen få en den uppmärksamhet med, men bebisen kommer inte direkt ha stora behov av att leka och aktiveras som sigge den första tiden.
De gäller att hitta en jämn nivå på de hela.
Så detta blir nog bra de :)

 

 
 

Avtryck
Postat av: carro

Låter som en väldigt bra lista!

2013-12-26 @ 20:06:31
URL: http://Carolineaf.blogg.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0