Lurendrejeri värkar.

 
Idag vid 11 tiden fick ja fruktansvärda värkar, eller ja så fruktansvärda va dom inte, men dom gjorde ont. Och när klockan va ca 11:40 så hade dom fortfarande inte gett me sig.
 
Så då tog jag en het dusch och en Alvedon och sen slängde mig i soffan, då släppte dom.
 
men i stället då så började jag få sammandragningar vid minsta rörelse :/  även dom avtog efter några timmars vila.

De va så det började med Sigge.
 
Hemska förvärkar och ännu mer hemska sammandragningar, så är detta på g nu?
 
Jag hoppas faktiskt på de!
 
Om h*n ska ut nu så får h*n komma innan den 20:e, sen år h*n vänta tills den 26:e innan h*n får titta ut.
 
 
men jag fick iaf ett smak prov på vad som komma skall!
 
FY FAAAAN!
 
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0