lite emligt..

 
ja de blir Sigge när han gör sig illa.
 
Fast idag va de inte hans fel, eller egentligen var de det men. Jag skulle klippa naglarna på han. Han satt inte still.
De resulterade i detta:
 
 
Ojoj så han grät, och på riktigt så satt han med fingrarna utspända och rörde ingenting på minst 20 min.
HAHA. Tok unge.
Såg himla kul ut.
 
 
Igår firade vi sigges faster Corinne som blev 17 år. Sigges favorit nr 1. Han är tokig i henne ;)
 
Men han fick umgås med sin andra faster Cornelia under dagen, ja va tvungen att sova. Sov nästan ingenting på natten och vaknade med världens skallebank och kände mig döendes.
Idag är terroristen hemma ;)
Imorrn är de dagis med lucia firande. Torsdag och fredag dagis.
Dessa tre dagar är de sista dagarna ja kommer få va ensam hemma SJÄLV och njuta av lugnet på väääääldigt länge.
Sigge tar jullov på fredag.
Och han ska få va hemma tills bebisen är född och några veckor framåt.
Så dessa tre dagar tänker jag njuuuuta!
 
Nej dags att byta bajs blöja. De luktar illa här :P
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0