Lilla Pyret

mammas lilla pyre är sjuk.
 
Eller ja han är jätte snorig vill säga, tack åh lov ingen feber.
Bara att snoret rinner heeeela tiden. Och barn med snor under näsan är en av de saker som ligger låååångt borta från min gilla-lista. Och jag har andra saker att göra än att torka han runt näsan varannan minut :/
 
Men inatt va de jobbigt han, han va så täppt så han knappt kunde andas :(
Jag hörde genom babyvakten hur jobbigt de va för han, så jag gick och hämtade han till vår säng, gav han nässpray först. Sen låg jag säkert i 20-25 minuter och bara tittade på han och höll hans hand och smekte han på huvudet tills han somnade. Han är så go när han är dålig, för han blir precis som mig. Så där jätte emlig...
 
Mammas älskade pojk.
 
 
Helt galet hur denna lilla person kan betyda så mkt för en!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0