ingen bebis :(

 
inge bebis än... men ont har jag.
 
värkarna börjar komma tillbaks, de va lugnt inatt. Sigge sov hos sin fina faster, och ja sov som en stock!
den sömnen behövde jag och min kropp verkligen.
 
Så nu ska ja försöka röra lite på mig, om ja orkar :P är fortf trött.
 
Undra om ja öppnat mig mer nu under natten?Eller om de är samma?
 
Sista barnmorskan ja träffde va bara skum, och henne vill ja aldrig mer ha! Usch.
 
Hon sa "förlossningen ligger låååångt borta" , trots att ja då hade värkar va 10 e min och börja öppna mig. Hm. Så långt bort ligger den nog inte.
 
Bara jag får va hemma på julafton och juldagen så är jag nöjd!
 
så vi får la se då när och om de händer nåt.....
 

Avtryck
Postat av: Elin

Så sa bm till mig med kl23.30 när vi kom in, då var jag öppen 1-2cm, men fick stanna kvar om vi ville för att jag skulle sättas igång morgonen därpå. Hon tjatade om sovdos, men sen kom Colin kl 02.33, från 3cm tills han var ute tog det bara 35min. Vad hette din bm? Hoppas snart ni har bebis hos er!

Svar: hej :)ja jag tror inte ett dugg på va denna bm sa, hon hette Maria och va mörkhyad med JÄTTE stora glasögon, och sjukt hårdhänt va hon me...... ingen ja vill ha igen!
ninna

2013-12-20 @ 15:02:49
URL: http://elingrannas.vimedbarn.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0