barn är elaka...

 
 
usch hela dagen har ja haft så ont i mamma hjärtat.
De finns en pojk på sigges dagis som är elak, väldigt elak på Sigge.
 
Sigge som är minst (kroppsligt), han är ju så liten och spinkig är väldigt utsatt av denna pojk. Och imorse när Stoffe skulle lämna, så kom denna unge fram till Sigge enbart för att slå han.
De gjorde ju så klart att Sigge vart rädd/ledsen.
 
Kändes absolut inte bra i mitt hjärta :(
Tankar som är Sigge rädd, ledsen, arg, glad cirkulerar i huvudet.
Jävla ungar på att va elaka.
Och sigges resurs är hemma och är sjuk och de gör Sigge ÄNNU mer otryggare.
 
Hade ja orkat hade ja hämtat hem han tidigare.
 
Men efter idag så har han jullov så nu kommer han få va hemma över en månad... så mysigt vi ska ha de!
 
Men ja vet att han när han väl kommer hem idag så kommer han ta ut sin ilska på oss...alltid samma visa.
 
Men jag ska tala med personalen, de kan inte fortsätta så här.
Men hur ska man förklara för en 3 åring att man inte får va elak?
 
nej nu ska ja klä på mig för snart kommer stoffe åh hämtar mig :)
 

Avtryck
Postat av: lena uneteg

Det är så hemskt,att så små ungar redan lärt sig att vara dumma och elaka.Ge Sigge ponken en kram från mig.

2013-12-13 @ 15:53:02

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0