Året 2013.

 
Har vart ett bra år må ja säga.
 
Vi startade året trots allt med en riktig vinter. Massa snö, kyla och även en del snöstormar som iinte va direkt mysiga. Speciellt inte de kvällar då man jobbade.
 
Så detta år känns mest som ja jobbat, iaf de första 6 månaderna. I April plussade jag, och en jääädra massa veckor med illa mående till max och en trötthet som dödade mig nästan. När de lagt sig, ja då kom ju så klart foglossningen.
Hade 6 veckor semester, som sen artade sig till en sjukskrivning.
 
 
Så 2013 har vart ett rätt bra år.
 
Kämpat med massa läkare att få klarspråk på detta med sigges kasta huvud grejen, blitt gravid och kommer nog starta 2014 med att föda(hoppas vi).
 
Så mina förväntingar om 2014 är stora. De kommer bli bättre än 2013. De vet jag!
 
 
Så gott nytt år på er alla!!
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0