Vad får er att tro att detta beteende är okej?

 
 
de värsta jag vet är när folk på stan(som man inte känner) ska promt vinka, prata och gulla med ens barn! Vad får er att tro att de är okej att ta sig friheten till detta jävla beteende???!
 
Idag när jag mötte upp stoffe efter jag vart hos Lizette så skulle vi äta på burger king. Breve oss sitter de en gamal tant, som SÄLVKLART skulle vinka och börja prata med Sigge.
Jag blev lite irriterad men sa inget(som ja brukar göra ibland) då jag såg att denna gamla tant inte riktigt hade alla hästar hemma. Frågan är också om hon ens hade ett stall också, tveksamt?
 
men när vi suttit och ätit i kanske 10 min började jag lessna på att hon stirrade på oss konstant i 10 min och försökt få kontakt med Sigge. Så jag sa högt till Stoffe "har människan käkat blängsylta eller?"
då.. då sluta hon glo.
 
Jag blir så jävla irriterad på folk som tror att detta är okej, bara för att jag har en liten söt son eller en bebis eller en hund. Så betyder inte de att jag vill att främlingar ska prata med han/djuret!
 
Oftast gamla tanter
 
Så ni som gört. Tänk på att de finns folk som inte uppskattar detta
 
 
Tack för mig!

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0