Tack du!

Va till tandläkaren i tisdags för att ja har så ont i min visdoms tand.
Men eftersom ja är gravid kunde dom inte ta bort den.

Så han rekomenderade nå munskölj som skulle döda bakterier. Vilket jag köpte igår. Och när jag hade köpt den så läser ja på baksidan.
Bruna fläckar på tänder och tunga?

Man tackar......


Avtryck
Postat av: carro

Men varför kunde dom inte ta den för du är gravid?? :O
Min Tandläkare tog alla mina 4 visdomständer+ 2 lagningar och 2 rotfyllningar allt de hann han med under 2011 när jag va gravid med Lias :/

2013-08-08 @ 18:30:43
URL: http://Carolineaf.blogg.se
Postat av: Nadia

Varför fick du inte dra ur? Jag drog ur två visdomständer när jag var gravid..

2013-08-08 @ 19:17:14

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0