Sämsta köp jag någonsin gjort!

Är denna soffa från Mio.
 
Vi har nu haft den i ett år, och har vart väldigt noga med att inte sigge äter i soffan eller kladdar.
 
Men... soffan ser ut som sju svåra år.
 
Vissa dynor är noppiga? Så fort man sitter i soffan åker dynorna ner och den ser jätte ovårdad ut.
Man sitter alltså inge bra längre i den.
 
Jag vet inte alls va som hänt med den, men de va de sämsta soffa ja köpt med piss kvalité!
 
 
Jag förstår varför Mio inte säljer den längre. Den ser ungefär ut som på bilden.
ett "Cosi" hörn och en divan del.
 
Den kostade endå oss 10 000 så ja vill ju inte kasta den och köpa ny. Eller ny vill ja ju ha men, ekonomin säger ju nej!
 
 

Avtryck
Postat av: Nathalie

Vi har en exakt likadan soffa som på bilden (fast svart).
Den är 1 1/2 år gammal och jag älskar den!
Den ser fortfarande ut som ny och nopp fri :)
Konstigt att eran blivit så :(
Kram på er!

2013-08-20 @ 18:58:30
URL: http://Nathaliebrundin.blogg.se

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0