roligt!

 
så roligt att folk endå klickar sig in här trots massa frånvaro.
 
Ni får ursäkta mig, men humöret och kroppen är inte riktigt på topp :/
 
Känns som att denna foglossning dödar mig. Och jag börjar bli lite less på de här, att inte kunna röra mig normalt. Inte kunna ha mitt sociala liv som ja är van vid.
 
Känns så surt.
 
Men vad fasiken gör man.
 
Jag har sån lycka att ja har en sån underbar sambo som hjälper till så mkt med Sigge. Och Sigges två fastrar ska vi inte tala om hur underbara dom är som också hjälp till!
 
På måndag ska jag tillbaks till läkaren, så får se va människan säger. Jag vet att de ska gå att bli heltids sjukskriven pga detta.
Jag har inte råd att sjukskriva mig hela tiden från jobbet :/
 
Nu ska jag passa på att vila medans Sigge är på dagis och pappan jobbar. Sen drar vi mot staden för att hälsa på stoffes farmor och farfar :)
 
 
Bilden har inget med inlägget att göra, men jag vill bara säga att Mark är bäst!
 
 

Avtryck
Postat av: Sara

Usch, jag lider med dig. Jag vill inte byta, men få bort din foglossning skulle jag vilja göra. Om jag ändå kunde trolla. Jag hade själv foglossning med min andra graviditet. Jag smorde in mig med Aloe Vera MSM, från forever living. Det kanske du skulle kunna testa. Visst foglossningen försvinner inte pang bom, men den blir lättare. Sen finns det akupunktur, om det skulle vara något för dig och om sånt funkar på dig vill säga.

2013-08-29 @ 12:23:27

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0