Livet känns surt.

 
imorrn är friheten slut. Back to work. Efter nästan 7 veckors ledighet. De känns otroligt tråkigt.
 
De har vart så fruktansvärt mysigt att fått vara hemma med min familj så länge, och verkligen få tid med dom.
Eftersom jag missar så otroligt mkt tid med dom när jag jobbar  bara kvällar.
 
Som nu, jag kommer inte få träffa stoffe förrens på fredag. NI hör ju. 5 dagar. Eller ja jag ser ju honom när han sover, och han ser mig på mornarna när han går upp. Men då sover jag.
 
Men visst, snart kommer jag få va hemma med dom över 1 år så.. Men endå.
 
Och eftersom min foglossning är här så VET jag att imorn innan klockan slagit 22 (då jag slutar) så kommer jag dö pga av foglossning.
Kommer va mer än gråt färdig. Jag känner min kropp så pass bra så jag vet de.
 
Och de känns jävligt surt, jag är så "besviken" på gravida kroppen, jag vill jobba så länge ja vill. Alltså till november. Men den som lever får se hur detta slutar helt enkelt.
 
 
Men men nu ska ja ta min onda kropp och mysa ner mig i soffan, är dödstrött. Så snart blire sängen.
 
Ha re bra!
 
 
Ja saknar dig redan gos unge!
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0