Jo rå satt...

 
jag lever, tror ja.
 
de känns iaf att ja lever. Mina fogar och hela bäckenbenet dödar mig snart.
de gör så förbannat ont, de som kryper av smärta i hela benen och kroppen :(
 
Och imorrn är de jobb, så på torsdag lär ja inte kunna gå igen :(
 
Herregud.
 
Jag hoppas att läkaren gör nånting snart, för de kommer aldrig gå för mig de här. Jobb en dag och sen kan ja knappt gå, blir ju jätte kul på torsdag då jag MÅSTE röra mig för att ta hand om Sigge.
 
Men men som tur är så är Sigge idag med sin fina faster Cornelia. Tack snälla du som tog han.
Själv ligger ja här i soffan och glor på hemma fruarna, men ska strax börja vanka fram till grannen för lite go fika.
 
Sen blir de bara lugna puckar, mer orkar ja inte.
 
 
Ha en bra tisdag på er!
 
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0