Bebis feber

 
Idag drog jag och sigge till Alunda för att dejta Lizette och emelie med barn, allt som allt var de 5 barn och 3 vuxna.
Helt galet slut nu :p
 
Men allvarligt, att de va fanns TVÅ bebisar på 4 månader där gjorde inte min bebis längtan nå bättre.
Åh, vad ja vill ha min bebis nu.
Eller ja jag vill att alla grav veckor ska va färdiga.
 
Jösses, två bebisar. En stor bebis, och en "lite" mindre stycke bebis :p
 
Precis som Sigge och Livia va Är Levi och Tuva, hela och halvan.
 
Sigge och Livia. bara ca en vecka mellan dom. men syns de på denna bild ;) HAHA.
 
Typ så va Levi och Tuva.
 
Nu hann ja inte fota Levi men kika in denna sockersöta flicka.
 
 
Så liten. Så söt.
 
De va så otroligt härligt att få umgås med Emelie och Lizette idag. Hade saknat dom båda! Måste ses mera och oftare!
 
 
Nu blir de sängen snart!
Go natt....
 
 
 

Avtryck

vill du nåt, skriv här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0